Foorumi huitsinnevadassa
Syyskuu 05, 2010, 03:56:31 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

Etusivu   Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: 1 ... 35 36 [37] 38 39 ... 41
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Älyvapaimmat kokemuksenne ja muistonne!  (Luettu 39433 kertaa)
Ninuska
Hero Member

Ignore
« Vastaus #540 : Tammikuu 24, 2010, 10:55:58 »

Uskova sinkkunainen tuohtuneena Missa Concordiaesta: "Tämä musiikki on suoraan viidakosta. Tässä on aivan selvä yhdynnän rytmi."

Virnistää Virnistää Virnistää
tallennettu
Lumina
Hero Member

Nechcem understand bľabotania

Ignore
« Vastaus #541 : Tammikuu 26, 2010, 09:58:18 »

Omakohtaisesti älyvapain kokemus taitaa sittenkin olla tuo kielilläpuhuminen.
Erään uskovan ystävän mielenkiintoinen toteamus: "Ai että katso miten uljas ja komea tuo hevonen on! Pistää ihan miettimään miten upea on meidän Herramme". Tiedän toki että ystäväni tarkoitti ihastella luomistyötä, mutta en voinut mitään sille että jouduin pidättelemään hymyäni. Mieleeni nousi kuva nelijalkaisesta hevosjumalasta... Virnistää
tallennettu

Maddau i mi fy geiriau a gweithredoedd fy anghywir
halle
Hero Member

Ignore
« Vastaus #542 : Helmikuu 06, 2010, 23:02:00 »

Miten on muissa fundisyhteisöissä (kuin hellareissa); vieläkö ajetaan demoneita eli muita riivaajia ulos julkisesti/yksityisesti? Itse jouduin kyseisen proseduurin uhriksi ja silloin se oli aika frustroivaa. Nyt myöhemmin juttu pelkästään huvittaa  Hymyilee leveästi
tallennettu
riesa
Jr. Member
**

Ignore
« Vastaus #543 : Helmikuu 08, 2010, 09:28:12 »

Miten on muissa fundisyhteisöissä (kuin hellareissa); vieläkö ajetaan demoneita eli muita riivaajia ulos julkisesti/yksityisesti? Itse jouduin kyseisen proseduurin uhriksi ja silloin se oli aika frustroivaa. Nyt myöhemmin juttu pelkästään huvittaa  Hymyilee leveästi
´

Mitä "epäilyttävää" sä teit, kun sua noin puoskaroitiin? Välillä kun tuntuu, että jotkut näkee niitä demoneita ja muita kovin herkästi (tyyliin väärä musamaku = olet paholaisen orjuuttama). Muistan, kun lapsena ihmettelin, että miten on mahdollista, että uskisten puheiden perusteella niitä on koko ajan joka paikassa, vaikka Jumalan pitäisi kaikkivoipana olla voitolla.

Minä olen ollut tässä muutaman vuoden niin ulkona kuvioista, etten tiedä nykytilannetta, mutta ensi kesänä vois mennä konffaan tsekkaamaan uudet ilmiöt. Pitää vaan naamioitua jotenkin, en halua joutua puheisiin vanhojen tuttujen kanssa.
tallennettu
halle
Hero Member

Ignore
« Vastaus #544 : Helmikuu 08, 2010, 21:56:50 »

Mitä "epäilyttävää" sä teit, kun sua noin puoskaroitiin?

Enhän mie siinä alkuvaiheessa  tajunnut, mistä on kyse. Yksi päivä vaan saapui ovelle srk:n evankelista ja joku toinen nainen (myöhemmin kävi ilmi, että ex-saatananpalvoja). Aluksi vaan kuulin juttua siitä, kuinka Jeesus voi kaikista asioista parantaa ja eheyttää. Näyttivät oikein fotojakin siitä, miltä tämä saatananpalvoja oli  näyttänyt ennen eheytymistään. En kyllä juurikaan havainnut mitään eroa.
Sitten tuli  äkkiä kymysys: "saammeko rukoilla sinun puolestasi?" Arvelin että mikäpäs siinä ja sitten alkoikin melkoinen show. Muijat väänsivät potikat kaakkoon ja alkoivat huutaa vuoronperään, yhtäaikaa, osin kielillä ja osin suomeksi. Selkokielellä puhutusta osioista mulle selvisi, että leidit oli karkoittamassa huoruuden henkeä, sekä meikästä,etä myös mun silloisesta kämpästä. Olin silloin niin hämmentynyt, etten osannut ehdottaa  siskoille, että mennään harrastamaan kimppakivaa tuonne makkarin puolelle. Olisi joutavat henget lähteneet...
Yhteenvetona täytyy sanoa, ettei tuo mainittu henki mihinkään lähtenyt.  Virnistää
tallennettu
yoda
Vieras

« Vastaus #545 : Helmikuu 08, 2010, 23:54:53 »

Olin silloin niin hämmentynyt, etten osannut ehdottaa  siskoille, että mennään harrastamaan kimppakivaa tuonne makkarin puolelle. Olisi joutavat henget lähteneet...
Yhteenvetona täytyy sanoa, ettei tuo mainittu henki mihinkään lähtenyt.  Virnistää

http://www.anchoredbygrace.com/smileys/littleangel.gif

*** Ylläpito-edit: Animaatio rikottu silmien keskittymistä häiritsevänä sotkuna - Teme ***
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 09, 2010, 07:12:18 kirjoittanut Teme » tallennettu
Mikael
Sr. Member

Ignore
« Vastaus #546 : Helmikuu 09, 2010, 06:14:21 »

ai, se onkin niin että henget lähtee sillä millä ovat tulleetkin?
tallennettu

-Hyvä jumala, anna minun olla ateisti
halle
Hero Member

Ignore
« Vastaus #547 : Helmikuu 09, 2010, 20:03:18 »

Täsmälleen noin. Esim. krapulan henki lähtee useimmiten tempaisemalla puoli pulloa kossua naamariin. Joillakin se on tosin niin sitkeässä, että täytyy polvistua Ido-jumalattaren eteen ja suorittaa ruokauhri. Toisille taas auttaa paasto ja rukous. Krapulan hengen karkottaminen on kuitenkin kellosepän tarkkuudella suoritettava, jottei riivattu altistu uudelleen hilpeän hiprakan hengelle  Cool
tallennettu
riesa
Jr. Member
**

Ignore
« Vastaus #548 : Helmikuu 10, 2010, 15:53:01 »

Mun uskovainen isä, joka ei omien sanojensa mukaan ole koskaan alkoholia juonut, osasi kuitenkin kertoa, että maito auttaa krapulaan. Tää on ehkä vähän samaa sarjaa kuin tuo sinkkunaisen heitto tossa ylempänä. Tai no, isä osaa kyllä kertoa kuukautisista ja synnytyksestäkin hyvin asiantuntevasti... Jotkut vaan tietää enemmän kuin toiset. Cool

Yksi älyvapaa kokemus:
Olin ehkä 5-vee, esitin joulunäytelmässä enkeliä. Liihottelin ennen kokouksen alkamista enkelivaatteissa seurakunnan eteistiloissa. Mummelit ihasteli: että "oooi kun meillä on täällä pieniä enkeleitä". Joku vanhimmistoveli sitten oikaisi jämäkästi, että "tyttö on vain pukeutunut näytelmää varten, ei pidä tehdä siitä suurta numeroa. Kaikenlaiset enkelihumputukset vievät huomion Jeesuksesta, ei pidä olla enkeliuskovainen!!" Mä katsoin eka suu auki, mutta sitten totesin, että setä on varmasti oikeassa ja lähdin takahuoneeseen, etten humputtele ja levitä enkeliuskoa.
tallennettu
Mikael
Sr. Member

Ignore
« Vastaus #549 : Helmikuu 10, 2010, 17:31:56 »

Täsmälleen noin. Esim. krapulan henki lähtee useimmiten tempaisemalla puoli pulloa kossua naamariin. Joillakin se on tosin niin sitkeässä, että täytyy polvistua Ido-jumalattaren eteen ja suorittaa ruokauhri. Toisille taas auttaa paasto ja rukous. Krapulan hengen karkottaminen on kuitenkin kellosepän tarkkuudella suoritettava, jottei riivattu altistu uudelleen hilpeän hiprakan hengelle  Cool

Tuon IDO-jumalattaren tunnen itsekin, palvontamenossa on erittäin keskeisellä sijalla "yöööööhhhhh" - äänet ruokauhrin antamisen yhteydessä...

Rukous on taas yleensä tyylliin "voi helvetti, mä en enää ikänä juo mitään, en ainakaan ennen seuraavaa kertaa"
tallennettu

halle
Hero Member

Ignore
« Vastaus #550 : Helmikuu 11, 2010, 21:35:08 »

Rukous on taas yleensä tyylliin "voi helvetti, mä en enää ikänä juo mitään, en ainakaan ennen seuraavaa kertaa"

Tämähän on ihan väärin, siinä vain  korostetaan omaa tahtoa ja suuruutta - Härre on surullinen.
Oikea rukous olisi: "Voi rakas Taivaan isä, ota pois tämä krapula ja anna rahat takaisin..." Härre iloitsee siitä, että häntä liehakoidaan  Cool
tallennettu
OzzyOrlgO
Börttä
Administrator
Hero Member

« Vastaus #551 : Helmikuu 11, 2010, 22:12:36 »

Yksi älyvapaa kokemus:
Olin ehkä 5-vee, esitin joulunäytelmässä enkeliä. Liihottelin ennen kokouksen alkamista enkelivaatteissa seurakunnan eteistiloissa. Mummelit ihasteli: että "oooi kun meillä on täällä pieniä enkeleitä". Joku vanhimmistoveli sitten oikaisi jämäkästi, että "tyttö on vain pukeutunut näytelmää varten, ei pidä tehdä siitä suurta numeroa. Kaikenlaiset enkelihumputukset vievät huomion Jeesuksesta, ei pidä olla enkeliuskovainen!!" Mä katsoin eka suu auki, mutta sitten totesin, että setä on varmasti oikeassa ja lähdin takahuoneeseen, etten humputtele ja levitä enkeliuskoa.

Sairasta, niin sairasta. Oikea vanhemmistoveli.

Se setä taisi olla aika laho latvasta.
tallennettu

-Suggestio tarkoittaa painavaa viestiä, joka saa vastaanottajassaan aikaan psyykkisen tai fyysisen muutoksen ilman että tämä prosessoi asiaa järjen tai logiikan avulla. (Hannu Lauerma)
John Wayne
Hero Member

Iivana Nyhtänköljä

Ignore
« Vastaus #552 : Helmikuu 12, 2010, 08:27:17 »

Tämähän on ihan väärin, siinä vain  korostetaan omaa tahtoa ja suuruutta - Härre on surullinen.
Oikea rukous olisi: "Voi rakas Taivaan isä, ota pois tämä krapula ja anna rahat takaisin..." Härre iloitsee siitä, että häntä liehakoidaan  Cool

Meilläpäin tämä rukous kuului: "Voi hyvä Jumala, ota pois tämä humala ja anna rahat takaisin".

Hymyilee leveästi
tallennettu

Rakkautta on rakkaan kanssa vertailla terveysvaikutteisten elintarvikkeiden vaikutusta suolentoimintaan.
Mikael
Sr. Member

Ignore
« Vastaus #553 : Helmikuu 12, 2010, 17:29:27 »

olen ehkä itse harhaoppinen kun pääosin rukoukseni on tuo esittämäni kaltainen tai sitten "voi vittu miksi taas piti juua liikaa..."

Laitetaampa vähän asiaankin: yksi älyvapaa kokemus oli sekin että koin syyllisyyttä kun kaverin eiuskovan isoisän luona söin liköörikonvehteja joista olin kyllä kovasti pitänyt ennen uskoontuloa. Vasta syötyäni tajusin että -> näissähän oli alkoholia -> alkoholin nauttiminen saati pitäminen siitä on iso synti -> synti johtaa aina helvettiin -> SAATANALLINEN SYYLLISYYDEN TUNNE
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 12, 2010, 17:32:47 kirjoittanut Mikael » tallennettu

Ninuska
Hero Member

Ignore
« Vastaus #554 : Helmikuu 13, 2010, 11:35:08 »

Yksi älyvapaa kokemus:

Sairasta, niin sairasta. Oikea vanhemmistoveli.

Se setä taisi olla aika laho latvasta.

Makeat naurut tuli noista IDO-jutuista, mutta tästä tulee enemmänkin surullinen olo... Lapsi vilpittömänä enkelisysteemien kanssa, ja tuollainen vastaanotto mieheltä. VOI V***U!!
tallennettu
Sivuja: 1 ... 35 36 [37] 38 39 ... 41
  Tulostusversio  

Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!